lördag, augusti 06, 2005

Det finns ett ställe där man...

Faktiskt kan fördriva tid.

Urban Dictionary heter det stället. Om jag ska bli tvungen att bege mig till mitt smultronställe i någon udda meditationsövning kanske jag hamnar där. Men inget är säkert.

En Pack Rat exempelvis, kan vara någon som samlar på sig saker, och inte är villig att rensa ut saker som inte alls borde samlas, vilket jag blivit beskylld för, men eftersom ingen förstår mig så gissar jag att det var en komplimang...

Men det kan även, vilket vi ser på den första definitionen, vara någon (Richard Gere) som gillar att stoppa in små gnagare i en definierad öppning.

Eller, om du går in på länken ovan och scrollar till definition nummer 3, så kan man mena en annan sexuell övning...

Näe, nu blidde det tråkigt. Kommer inte på något mer att skriva här. Men Family Guy är fortfarande kul, och Scientist regerade.

Inga kommentarer: