lördag, juni 23, 2007

Mims - This is why I'm hot

Så bra det kan bli när man kan komma på många ord i en refräng!

Nu tänker jag ta mig friheten att lite smått direktöversätta sommarens smartaste refräng:

Det här är varför jag är het.
Det här är varför jag är het.
Det här är varför, det här är varför.
Det här är varför jag är het.

Det här är varför jag är het.
Det här är varför jag är het.
Det här är varför, det här är varför.
Det här är varför jag är het.

Jag är het för att jag är flygig.
Du är det inte för att du inte är det.
Det här är varför, det här är varför.
Det här är varför jag är het.

Jag är het för att jag är flygig.
Du är det inte för att du inte är det.
Det här är varför, det här är varför.
Det här är varför jag är het.

Väldigt fin låt.

När jag satt och översatte den intelligenta texten och samtidigt slösurfade lite Mims på google så hittade jag det här. En väldigt stringent analys av texten som visar på att den inte är så dum ändå.

Kram kram!

Inga kommentarer: